X MIND

بیایید فکرکنیم . زیرا این تنها کاریست که میتوان از همه انتظار داشت ...

X MIND

بیایید فکرکنیم . زیرا این تنها کاریست که میتوان از همه انتظار داشت ...

در فکر کردن کمیت مهم نیست ، کیفیت مهم است. پس ذهن هایمان را درگیر فکر های بی هوده نکنیم زیرا تفکر زیاد در این باره فقط کارایی آن را مختل میکند . پس بیایید با تفکر در شگفتی های جهان یا جهان ها ، نهایت استفاده را از ذهن پیچیده ی خود بکنیم . بیایید عمیق تر بیاندیشیم.
به امید روزی که کیفیت فکرهایمان بالاتر برود .

آخرین مطالب

۲ مطلب در مهر ۱۳۹۶ ثبت شده است

چرا میگویند اسب حیوان نجیبیست

چرا در قفس هیچکسی کرکس نیست ...

چشم ها را باید شست جور دیگر باید دید 

هول نشید نصیحت نمیکنم ، ولی جالب نیست ؟ جمله هایی معروف که با معانی حقیقی کنایه میزنند . یک پارادوکس بی نقص



ninja 😁😁😁
۱۲ مهر ۹۶ ، ۲۲:۰۹ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

هیچ چیست؟ به نظر من پیچیده ترین چیز ساده ی دنیاست . نه دیوونه نشدم دقت کنید:

بنا به یافته های جدید پژوهشگران به این نتیجه رسیدن که دنیا ( مجموعه ای از همه ی کهکشان ها ) تخت است . شاید زیاد مهم به نظر نیاد ولی تصور کنید اگر به گوشه ی دنیا برسیم و سرمان را از لابه لای دنیا ی خود بیرون بکشیم چه میبینیم ؟ دو نظریه وجود دارد 1 با دنیاهای متعددی روبرو میشویم . هیجان انگیز است نه؟ (واسه ضایع کردن من نگو نه)ولی این دنیا ها درون چه شناورند ؟ آیا آنجا نیز آکنده از ماده و نیروی سیاه است یا آکنده از هیچ؟ 2 شاید تنها چیزیکه با آن روبرو میشویم هیچ باشد . ولی هیچ چیست؟ چه شکلی است ؟


مثالی دیگر : در نظریه ی بیگ بنگ مطرح است که ذره ای که دارای حالت تکینگی است یعنی خیلی  ریز ولی دارای جرم فرا تصور در قسمتی از فضا منفجر میشود و همه ی هستی ما را میسازد. ولی در کدام قسمت از فضا ؟ فضا خود وجود داشته یا با بیگ بنگ به وجود آمده ؟ پژوهشگران معتقدند بیرون از ذره ی تکینگی شده هیچ وجود نداشته است . پس ذره در کجا منفجر شده ؟ هیچ کجاست؟ آیا دارای ماهیت است؟


اگر نظری داردید که فکر میکنید درست و مفیده. خوشحال میشم با من در میان بذارید.


ninja 😁😁😁
۰۹ مهر ۹۶ ، ۱۱:۲۹ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳ نظر