X MIND

بیایید فکرکنیم . زیرا این تنها کاریست که میتوان از همه انتظار داشت ...

X MIND

بیایید فکرکنیم . زیرا این تنها کاریست که میتوان از همه انتظار داشت ...

در فکر کردن کمیت مهم نیست ، کیفیت مهم است. پس ذهن هایمان را درگیر فکر های بی هوده نکنیم زیرا تفکر زیاد در این باره فقط کارایی آن را مختل میکند . پس بیایید با تفکر در شگفتی های جهان یا جهان ها ، نهایت استفاده را از ذهن پیچیده ی خود بکنیم . بیایید عمیق تر بیاندیشیم.
به امید روزی که کیفیت فکرهایمان بالاتر برود .

آخرین مطالب

نخستین مطلب

چهارشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۵، ۰۸:۴۰ ب.ظ
در این وبلاگ می خواهم اطلاعاتی را با شما به اشتراک بگذارم که شاید کمی ، فقط کمی کیفیت فکر خودم و شاید شما را بالا ببرد . شاید درباره ی اسرار پنهان جهان یا بهتر بگویم جهان ها بپردازم و ساخت و کار آن ها را بیازمایم . یا شاید برخی اوقات شما را به تفکر درباره ی انسان، موجودی که خود را برترین میداند ، بخوانم .
امیدی به داشتن بازدید بسیار ندارم . فقط می خواهم بلند فکر کنم ، بلند.



۹۵/۱۱/۰۶ موافقین ۳ مخالفین ۰
ninja 😁😁😁

نظرات  (۲)

۰۷ بهمن ۹۵ ، ۰۱:۲۴ شرلوک هلمز
سلاااام
به به چقدر عالی! من هم علاوه بر وب «شرلوک هلمز» یک وب دیگه دارم که الآن آدرسش رو گذاشتم.چون تو وب شرلوکیم آشنا میاد، دلم نمیخواست وب ذهنیمو ببینن. الآن که شما آدرس گذاشتین، حالا میتونم با خیال راحت شخصاً به شما آدرس بدم.
وبت عالیه نوشته ات هم عالیه. خوشحالم که یک وب ذهنی و خلاق روبروم میبینم. (لینکت هم کردم) :)
پاسخ:
خدایا درست میبینم یه بازدید کننده ؟ 😁 جالبه . اصلا نمیدونستم چنین حسی داره 😃 
وبت خیلی جالبه 👌 به هر حال حق همه ی ماست که بتونیم بلند فکر کنیم .
۰۹ آبان ۹۶ ، ۰۴:۴۵ شرلوک هلمز
سلام :)
خوبی؟
اوضاع درسها چطوره؟ خوب پیش میره؟
پاسخ:
سلام ! ممنون شما خوبی؟ 
درس ؟ خوب ؟ پیش میره ؟ خیلی دست و پا گیره . 
بهتره بحثو عوض کنیم😁

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی